Jornada de portes obertes per al curs 2017-18

Publicat el Dijous, 27 abril 2017

El proper dia 3 de maig a les 19.00h. en el saló d’actes de l’IES Ximén d’Urrea de l’Alcora es celebrarà una jornada de portes obertes informativa per als pares i mares d’alumnes que vulguen cursar estudis d'ESO al nostre centre per al curs 2017-18 en la que es tractaran els següents temes:

1) Assignatures de 1er ESO.
2) Programes d’atenció a les necessitats educatives especials.
3) Matricula: dates, procediments i opcions.

Durant aquesta jornada i pel matí s’explicarà als seus fills/es estos temes, a més de detallar i ampliar la informació sobre les assignatures específiques i de lliure configuració pròpies d’estos nivells educatius.

La jornada quedarà organitzada de la següent manera:

MATÍ:
09:30 h: Arribada al centre. Entrada al saló d'actes de l'alumnat i tutors.
09:35 h: Acollida de l'Equip directiu
Xerrada de la Direcció del centre
(Mentre dura la xerrada i la visita, els tutors realitzen la seua reunió de treball)
10:05 h: Recorregut per les instal·lacions del centre acompanyats per la Vice-directora.
• Aula de Música
• Gimnàs
• Taller de Tecnologia
• Taller de Mecanitzat
• Aula d'Informàtica
• Aula d'Educació Plàstica
• Laboratori de Ciències
Finalitzada la visita: esmorzar
11:45 a 12:00 h: Fi de la jornada i tornada als centres.
VESPRADA:
19:00 h: Reunió amb els pares i mares de l'alumnat de 6é de primària.
Acolliment per part de l'Equip directiu de l'institut.

Per altra banda, els alumnes que vullguen cursar estudis de batxillerat o cicles formatius podran conèixer el nostre centre en una altra jornada de portes obertes a celebrar el proper 10 de maig de 2017 la qual constarà de dos parts, una primera pel matí per als alumnes, una segona per la vesprada, a partir de les 19.00h, per als pares i mares dels alumnes.

Cordialment i a l’espera de la vostra assistència, el director.